2. Tabudöntő márka, folyamatos tervezés, nyereséges startup – podcast beszélgetés Tasnádi Ádámmal

Nyereséges Vállalkozás Podcast - Tasnádi Ádám

Miért kell most még nagyobb fókuszt helyezni vállalkozóként az árrésre, a fedezetre és a nyereségre? (spoiler: nem az osztalék miatt)

Mit lehet tanulni milliárdos bevételt termelő vállalkozások tulajdonosaitól?

Lehetséges, hogy egy startup a kezdetektől nyereséges?

A Nyereséges Vállalkozás Podcast második vendége Tasnádi Ádám. Ádám online marketingesként kezdte a vállalkozói pályafutását. Viszonylag hamar kellett csapatot építenie, és egész nagy vállalkozások kiszervezett marketing osztályaként üzemelt a marketinges vállalkozása.

2019-ben kezdték el üzlettársával a This is Redy startupot. A beszélgetésben beavatja a hallgatókat a startup pénzügyeibe is: az elmúlt három évben hogyan alakultak a bevétel és nyereség mutatók a vállalkozásban.

Két kulcsfontosságú dolgot emel ki, aminek a sikereiket köszönhetik:

  • tabudöntő márkát építenek, ami megmozgatja a célpiacukat, és amihez tudnak kapcsolódni a vásárlóik
  • mindezt nagyon tudatos üzleti szemlélettel, folyamatos tervezéssel, jól kidolgozott kontrolling rendszerrel a háttérben.

Milyen témákat érintünk a beszélgetésben? A teljesség igénye nélkül…

  • startup vagy KKV?
  • belföldi és külföldi piacok
  • egyszerre gyártó és kereskedő vállalkozás
  • hogyan működik a marketinges vállalkozás és a startup egymással párhuzamosan?
  • miért fontos az “üzleti analitika”?

Startup definíció: Korai fázisú, innovatív vállalkozás nagy növekedési potenciállal. (Forrás: Forbes)

Keresd a Nyereséges Vállalkozás Podcast-ot a Spotify, Apple podcasts, Google podcasts és a Youtube felületein!

Spotify link: kattints ide

Apple podcast link: kattints ide

Youtube link: kattints ide

Google podcasts link: kattints ide

A This is Redy weboldala

Tasnádi Ádám személyes weboldala

Podcast vendég: Tasnádi Ádám (This is Redy)

Bejegyzés megosztása

Iratkozz fel a podcast hírlevelére

További bejegyzések