– Bekerültek a Rossmann üzleteibe.
– Épp startol az értékesítés a Decathlon és az Amazon webshopjában.
– Elutasították a 2. befektetési ajánlatot is.
A Nyereséges Vállalkozás Podcast első visszatérő vendége Tasnádi Ádám, a This is Redy társalapítója és CEO-ja.
Egy nagyon intenzív időszak van mögöttük, ami igazából most is folytatódik: a Rossmann, a Decathlon és az Amazon “személyében” igazán nagy B2B partnerekkel sikerült üzletet kötniük. A második befektetési ajánlatra is nemet mondtak, és úgy döntöttek, a finanszírozást más módon oldják meg (spoiler: a piacon elérhető banki források, kedvezményes hitelkonstrukciók, illetve a megtermelt profit!)
Emellett egy folyamatos üzleti szemlélet változáson mennek keresztül: nyitnak új termékek felé, a bevétel fókusz mellett elkezdtek eredmény fókusszal dolgozni, és azt is letisztázták, hogy egy extrém gyors növekedésre hajtó startupként, vagy épp egy fenntarthatóbb növekedést célzó, de folyamatosan eredményt termelő kereskedő vállalkozásként tekintenek magukra.
Minderről, és még számos izgalmas és tanulságos témáról beszélgettünk. A 17. podcast adással még feljebb toltuk a lécet…
Keresd a Nyereséges Vállalkozás Podcastet a Spotify, Apple podcasts és a Youtube felületein!
▶Spotify: kattints ide
▶Apple podcasts: kattints ide
▶Youtube: kattints ide
This is Redy weboldal: https://thisisredy.com/
Tasnádi Ádám weboldal: https://tasnadiadam.hu/
Podcast vendég: Tasnádi Ádám