Marketinges munka teljesítménymérés nélkül?
Céget vezetni a fő mutatók figyelése nélkül?
A márka értéke a piacon.
A Nyereséges Vállalkozás Podcast 10. epizódjában Csábi Boróka volt a vendégem. Boróka a Te vagy a brand márka alapítója, a márkaépítés elismert szakembere.
A beszélgetésben mesél a vállalkozói útjáról, arról, hogy ő hogyan tanulta ki a marketing szakmát, és hogyan vált egy olyan cégvezetővé, aki már több vállalkozást is beindított vagy épp talpra állított. Női vállalkozóként érvényesül egy, a sztereotípiák szerint férfiak által uralt világban.
Keményen fogalmaz, amikor azt mondja, hogy “az ne nevezze magát marketingesnek, aki nem méri a marketing eredményeit”. A beszélgetésben egy olyan oldalát mutatja meg, amit kevesen ismernek, de örömmel enged betekintést a vállalkozói énjébe is.
Milyen témákat érintünk a beszélgetésben?
- miben segít az, hogy figyeled a számokat vállalkozóként
- miért kell mérni, és nem csak “csinálni” a marketinget
- hogyan járul hozzá a nyereségességhez a márkaépítés
- egyszerű vs bonyolult business
- egy vagy több vállalkozás
- a nők nem jó stratégák – dehogynem!
Keresd a Nyereséges Vállalkozás Podcastet a Spotify, Apple podcasts és a Youtube felületein!
▶ Spotify: kattints ide
▶ Apple podcasts: kattints ide
▶ Youtube: kattints ide
A Te vagy a brand weboldala: https://tanfolyam.tevagyabrand.hu/
Podcast vendég: Csábi Boróka