10. Nem érezném magam biztonságban, ha nem figyelném a számokat – podcast beszélgetés Csábi Borókával

Csábi Boróka podcast beszélgetés

Marketinges munka teljesítménymérés nélkül?

Céget vezetni a fő mutatók figyelése nélkül?

A márka értéke a piacon.

A Nyereséges Vállalkozás Podcast 10. epizódjában Csábi Boróka volt a vendégem. Boróka a Te vagy a brand márka alapítója, a márkaépítés elismert szakembere.

A beszélgetésben mesél a vállalkozói útjáról, arról, hogy ő hogyan tanulta ki a marketing szakmát, és hogyan vált egy olyan cégvezetővé, aki már több vállalkozást is beindított vagy épp talpra állított. Női vállalkozóként érvényesül egy, a sztereotípiák szerint férfiak által uralt világban.

Keményen fogalmaz, amikor azt mondja, hogy “az ne nevezze magát marketingesnek, aki nem méri a marketing eredményeit”. A beszélgetésben egy olyan oldalát mutatja meg, amit kevesen ismernek, de örömmel enged betekintést a vállalkozói énjébe is.

Milyen témákat érintünk a beszélgetésben?

  • miben segít az, hogy figyeled a számokat vállalkozóként
  • miért kell mérni, és nem csak “csinálni” a marketinget
  • hogyan járul hozzá a nyereségességhez a márkaépítés
  • egyszerű vs bonyolult business
  • egy vagy több vállalkozás
  • a nők nem jó stratégák – dehogynem!

Keresd a Nyereséges Vállalkozás Podcastet a Spotify, Apple podcasts és a Youtube felületein!

▶ Spotify: kattints ide

▶ Apple podcasts: kattints ide

▶ Youtube: kattints ide

A Te vagy a brand weboldala: https://tanfolyam.tevagyabrand.hu/

Podcast vendég: Csábi Boróka

Bejegyzés megosztása

Iratkozz fel a podcast hírlevelére

További bejegyzések